vineri, 2 noiembrie 2007

"Magarul tot magar ramane..."

Au fost odata doi magari care s-au intalnit intr-un oras boem, dar tot de magari (poate chiar mai mari decat ei) si-au baut ca magarii impreuna cu un al treilea magar care-a plecat magareste spre camera lui populata cu mag... A, da' nu-mi permit, nu-i cunosc... Si-acu s-au gandit magarii sa posteze un post (ce altceva?) magaresc in care sa-si vesteasca impreunarea culturala rezultata intr-un orgasm magaresc si cultural pe blogul de fata. Dupa aproape un litru de vin, cam atat am putut debita eu, dau cuvantul celuilalt magaroi, cu multa dragsoste. Baga, domnu! (OOO)

Ce pot să spun :) mă bucur că am avut ocazia să măgăresc în Clubul Presei, cu alţi măgari...
Şi de asemenea mă bucur că o să măgărim şi mâine în acelaşi oraş de măgari... Gâtuit de emoţie închei aici cu promisiunea că în zilele următoare o să revenim cu mai multe detalii despre măgăreli... (SSS)

Niciun comentariu: